KOŁOBRZEG 2013                                              

Witam. Co u Was? Mam nadzieję, że dobrze!  Jak co roku we wakacje wybieram się nad POLSKIE MORZE, w tym roku padło na Kołobrzeg. Wypoczynek był udany mimo,że pogoda była kapryśna ( chyba mam pecha bo rok temu również pogoda pozostawiała wiele do życzenia  hehe) ale czerpaliśmy z słońca ile się dało i nawet bardzo ładnie się opaliłam :) Kiedy słoneczko chowało się za chmurami to nie było czasu na nudę bo miasto ma dużo do zaoferowania i można było naprawdę fajnie spędzić czas. A widoki były niesamowite .....oto kilka fotek ....resztę wstawię później. Miłego dnia !  










2 komentarze:

  1. Hej! Fajne wakacje! :)
    Podoba mi sie bardzo Twoj blog, moze obserwujemy? Daj znac, bedzie mi bardzo milo! :D
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 zdjęcie jest zachwycające! Jeszcze te ptaki na niebie! Super! Ja w tym roku jeszcze nad morzem nie byłam... Ale mam zamiar pojechać za ok. miesiąc :P mam nadzieję, że będzie chociaż jeszcze troszkę słońca :P

    OdpowiedzUsuń